top of page

הסודות של גאורגיה

טיולי בוטיק לגאורגיה | אירוח קולינרי גאורגי

חזרנו ( זוג עם 3 ילדים ) היום מ 8 ימים מדהימים בגיאורגיה הכולל את חבל ראצ'ה, שם בטיול כולו קלטתי מה זה טיול, מה זה פינוק, וועל כל זה גם מה זאת קולינריה. ציפי מ"הסודות של גאורגיה" לקחה אותנו ל8 ימים קסומים מרגשים ומפנקים בכל קנה מידה, תוך ליווי צמוד מרגע התכנון ועד החזרה לארץ, דאגה למדריכה מקומית מעולה, לרכב 4*4 חדש ומרווח ולנהג אדיב וזהיר שהפך לחלק בלתי נפרד מהטיול, וכמובן לכל סידורי הלינה במלונות הטובים ביותר שרק יכולנו לדמיין, כולל ההחלטה הנכונה ללון לילה אחד באוהלים בכדיי שנרגיש את האוירה, ממש לא האוהלים שניתן לדמיין פשוט פינוק ברמה אחרת אי שם ביערות ראצ'ה. בכלל, כל מה שהובטח קוים ובוצע במלואו והרבה מעבר לכך (כל בקשה , גחמה נענתה בחיוב ובחיוך ולא הזכרתי את כל הפינוקים, הפיקניקים, הקפה והחצ'פורי שפונקנו בהם מידי יום ביומו). ציפי ליוותה אותנו בכל האתרים בהם ביקרנו הדריכה והסבירה תוך תכנון מסודר וזרמה אתנו על מנת שנהיה מרוצים ונרגיש כל הזמן 100% מחויכים. ציפי: תודה על חופשה בלתי נשכחת, אני שהבנתי שהכבישים בגיאורגיה קשים לנהיגה עצמית התחלתי לחפש המלצות ובמקרה הגעתי אליך ואין ספק שזאת הבחירה הכי נכונה . ציפי במעט שיחות טלפוניות בנתה לנו מסלול שהתאים לנו בול. לאורך כל הטיול קיבלנו הסברים על המקומות שאנחנו רואים ונמצאים חשוב לי לציין שציפי קלטה מיד את המינון הנכון של ההסברים שאנו רוצים לשמוע ולא חפרה יותר מידי.... עד שלא הגעתי לשם לא באמת הבנתי עד כמה הטיול הזה יהיה מושלם!!!! אז רציתי להמליץ המלצה יותר מחמה ולהודות בהזדמנות זאת על טיול מדהים וחוויה שלא תשכח לציפי מהסודות של גיאורגיה ולדאלי המדריכה המקומית (שתי מארגנות הטיול) תדעו שבלעדכן לא הייתה יוצאת לנו חופשה כזאת חלומית ועוד מרגישים שלא הספקנו ויש עוד הרבה מה לראות ולעשות , אז חושבים ומתכננים לחזור באחת החופשות הבאות ולהיות שוב אתכם ועם הצוות המדהים שלכם שפשוט כמו משפחה חמה ואוהבת . אוהבים ומעריכים המון. אילן נגה והילדים. ספט' 2019 הטיול לחבל ראצ'ה.

Ilan Goudsmid, 17.09.2019

חיפשתי טיול שונה לגיאורגיה ומצאתי את הסודות של גיאורגיה בהדרכתה של ציפי.

זו היתה בחירה מעולה ציפי חדשה בתחום באה עם תשוקה אנרגיות והתלהבות מרובה זכינו. שישה חברים מ10/10-19/10 הכל היה מושלם כולל הנהג בקה ,ומרינקה שדאגה כמו אמא אווזה. ממליצה בחום.

פרידה אברמוביץ׳, 21.10.2019

ציפי היקרה,
תודה ענקית על הטיול המושקע, הייחודי, ששם לב לפרט הקטן ביותר ונתן טוויסט גדול למה שנקרא טיול מאורגן.
היו חששות כי את רק בתחילת דרכך, שאלנו המון שאלות, בדקנו ולבסוף עשינו החלטה נבונה לצאת לטיול בוטיק ולהכיר באמצעותך את הסודות של גאורגיה.
לפני שאספר על החוויות והרגעים הקסומים, אציין את המפגש לפני הנסיעה, מפגש שבו השתתפו כמה קבוצות בתאריכים שונים, ומה רואות עינינו , בחורה גאורגית אדמונית עם אש בעיניים ורצון עז לעשות לנו את הטיול הכי טוב והכי מיוחד. על השולחן מטעמים גאורגיים ממעשי ידיה, חיוכה הכובש והעיניים הטובות, חוש ההומור והסבלנות הרבה, גרמו לכולנו להתאהב בה.
פגשת אותנו בשדה תעופה בטביליסי (כי יום לפני נפרדת מקבוצה אחרת), קבלת פנים חמה ונעימה ביחד עם העוזרת האישית שלך מאריקה הגאורגית המקומית.
עלינו לואן המפואר ופגשנו את בקה הנהג המקסים ויצאנו לדרך, עצרנו לאכול חפאצורי מקומי במגוון טעמים, מזג אוויר שטוף שמש שליווה אותנו עד סוף הטיול.
היינו בכפרים אכלנו ותארחנו אצל המקומיים שפתחו את ביתם בלב רחב ובמטעמים וגידולים ביתיים.
סדנת בישול בביתו של שף גאורגי , הכנו חאנקלי ושתינו יין מעשה ידיו, נהנו מפירות וירקות הגינה, ענבים, פלפלים, רימונים, עגבניות, תפוחים, אפרסמונים וכו׳.
ביקרנו אצל ג׳אמילי וגם שם ראינו איך הם בוצרים יין מהכרמים המיוחדים שלהם וטעמנו ענבים מזן מיוחד בטעם מנגו, ערכו לכבודנו שולחן עם ערמונים, רימונים, אפרסמונים, וכו.
התארחנו אצל הצייר והאוצר , שם חיכתה לנו ארוחה כיד המלך,שתינו יין מעשה ידיו ונהנו מכל המטעמים.
לנו באוהלים, הגענו בלילה טיפסנו 102 מדרגות והגענו למתחם אוהלים שכל אוהל לא היה מבייש חדר מפואר במלון. בבוקר נחשפנו לנוף מרהיב ועוצר נשימה, ביקרנו בבית הכנסת המכיל 7 יהודים , זכינו להחזיק את ארבעת המינים ולהתפלל.

וביום אחד נסענו לכיוון חבל ראצ׳ה והתחשק לנו פיקניק, מיד נסענו לשוק, קנית את כל המצרכים להכין שקשוקה ובתחנה האחרונה נסענו לקנות גבינה, ומה ההפתעה, הגברת פתחה בפנינו את ביתה לעשות אצלה בחצר פיקניק, מיד שולחן ערוך, המפה הצבעונית, מסביבנו עצי פרי, תרנגולות וכו, כל זה מול טבע קסום, ירוק ומיוחד.
בדרך חבל קאחתי פינקת אותנו במלון שכולו גן עדן מלון לופוטה , דאגת שנקבל חדרים במקום הכי יוקרתי מול האגם ושיכרת את חושנו מהמראות המופלאים, שטנו באופני פדליים באגם וחשנו שדעתנו נטרפת מכל היופי השלווה והנוף המרהיב.
טיפסנו ל-2200 מ׳ והגענו לפסגת העולם, ומה חיכה לנו שם, שוקו חם מיוחד וטעים עם מאפה וריבה מיוחדים,
אשמח לספר לכל מי שירצה טרם נסיעתו לגאורגיה , מה מייחד את ציפי מאחרים.
חשוב לזכור שציפי דואגת לטיסות בשעות טובות ונוחות בהלוך ובחזור ומאפשרת ניצול מקסימלי של הזמן במסגרת הטיול.

כשאתם בוחרים טיול, תחשבו על הכל ועל הדברים הלא צפויים שכל חבריי לקבוצה נתנו לציפי דרוג של חמישה כוכבים. אספר שבמהלך כל הנסיעה ממקום למקום, שזרה ציפי סיפורים אישיים על התרבות הגאורגית שריתקו את כולנו. אספר על מאריקה שהתלוותה לציפי ודאגה לנו כמו אמא אווזה, חיוך וטוב לב ולא עזבה אותנו עד שעלינו למטוס. מאריקה דוברת עברית מדהימה באופייה.
אוסיף ואספר על בקה הנהג הצעיר והזהיר שלנו, בן 27 שידע לתת תשובות לכל השאלות, שהביא אותנו לבתי חולים , שהחזיר לנו דרכונים, שעצר לנו בתחנות מיוחדות וגילה לנו את סודות הנדל״ן של גאורגיה.
ציפי בן ארויה מדריכה ומארגנת טיולים מהשורה הראשונה. לא חוסכת במלונות טובים, במסעדות איכותיות ובצוות מקצועי כמו מאריקה ובקה.
סודות גאורגיה תמתיקו רק עם ציפי בן ארויה.
אנחנו המשפחות נשיא סגס וארמוני ממליצים בחום לבקר בגאורגיה ולא לוותר על הדרכה ישראלית גאורגית של ציפי בן ארויה, שלא תסולא בפז.

אירית ארמוני, 27.10.2019

מצטרפת לכל המחמאות.. אין די מילים לתאר את החן, האש, הייחודיות, האהבה, התאווה, התשוקה, השמחה, ההתלהבות, החמלה, המקצועיות, השירותיות, החביבות, החברות, הצחוק המתגלגל והאהבה שיש בציפי.
הבטחת וקיימת מעבר למצופה -
טיול בוטיק מלא הפתעות.
כמו ילדים קטנים פקחנו עיניים לרווחה בכל בוקר. לוקיישנים מטורפים. עם רכב 4×4 מפנק "השחלת" אותנו לתוך הטבע הפראי. הבתולי. הפועם. נגענו הכי עמוק. הכי גבוה והכי רחוק.
אכלנו הכי טעים. הכי טבעי. הכי רענן. הכי נדיב. הקשבנו בשקיקה. צחקנו מכל הלב. התרגשנו עד דמעות. הצטלמנו ושמרנו הכל עמוק בכיסים..
ציפיל'ה.
כמה טוב שנולדת. בגיאורגיה. החיים המפנקים שלנו ברמת גן נראו לנו חיוורים מידי, מתועשים מידי, מלאכותיים וצפויים מידי - לנוכח שפע הרוגע, היופי, האוטנטיות והלב הרחב והנדיב של גאורגיה.
אנחנו עדיין לא מעכלים איך שפר מזלנו לגלות את גאורגיה באמצעותך..

ציפיל'ה,
התכנון שלך היה אינטלגנטי, מקצועי לעילא ומושלםםםם...

חבל לי על אנשים שטיילו בגאורגיה דרך "אוטובוס" ועצרו בתחנות "תיירים" והסתפקו בחצ'פורי..

ממליצה בחוםםםםם.. להתלוות אלייך. להקשיב ולהאמין לכל מה שתבטיחי. לראות. לגעת. לבלות. להתרגש ולאכול גורמה גאורגי..

אוהבתותךךךךך
וכבר מתגעגעת,
רינת נשיא

רינת נשיא, 28.10.2019

״וזה הרגע הנה באה השעה״
הגיע זמן הפרדה עד לטיול הבא...
אז ככה ,מה צריך בעצם ממדריך טיולים?
צריך שיהיה ניצול מקסימלי של הזמן ,הבנה ,אכפתיות, הומור, ידע ומקסימום של הנאה!
ולך ציפי והצוות היקר (דאלי ועירקלי) היה את הכל!
מודים לכם ביחד ולחוד ומלאים בהערכה על טיול מתוקתק מדוגם, עשיר באוכל, שפע של ידע ,כייף, צחוקים, שמחת חיים והנאה מרובה.
הדאגה לכל אחת ואחת מגדולה ועד קטנה והאכפתיות שממנה לא החסרתם כלל.
נכנסתם לנו לנשמה ...
נעמתם לנו מאוד !!
מקווים להתראות בטיול הבא...
באהבה מ - מירב ואור ❤️
אנחנו עוד ניפגש (העולם קטן יפה ועגול) 🙏🙏

מירב סרור צברי, 30.12.2019

קודם כל נתחיל בשם החברה שכל כך מתאים לטיול.סודות תרתי משמע-ציפי חושפת את גאורגיה הנסתרת מן העין התיירותית וגם מספרת לנו סודות מנופי ילדותה הגאורגיים.
ציפי היא אישה עשירה בידע, ברצון טוב, באכפתיות ומצליחה להתאים תכנים בהתאם למטיילים ולמזג האויר.
בשיתוף פעולה מדהים עם מדריכה מקומית נהדרת דוברת עברית-דאלי,
הן סחפו אותנו קבוצה של 10 נשים שלא מכירות אחת את השניה לחוויה משגעת מתובלת בנופים, אוכל, הומור וכיף למחוזות גאורגיה.
עצירה במאפיות הכי טובות בכפרים,ארוחה בבית כפרי, סדנאות בישול חינקלי וריקוד גאורגי,מופע פולקלורי, נסיעה ברכבת הקוקושקה בתוך יערות מושלגים, לינה במלונות הכי טובים שניתן לבקש ועוד ועוד.
איך ציפי אומרת ? כל תקופה והיופי שלה- שלג,פריחה,שמש...
כל מה שהבטיחה קיימה.
הפרידה היתה קשה...

תודות מקרב לב לציפי ודאלי !
אתן נשים מיוחדות מצחיקות ואהובות.

אין לי ספק שמי שיחליט להצטרף לטיולים של ציפי יהנה בצורה בלתי רגילה.
איך אמרנו כל הזמן ?קיבלנו תמורה מלאה ואף יותר בעבור התשלום.

חלי בן ארצי, 27.12.2019

ציפי את אוצר, תודה רבה לך על טיול מושלם שלקחת את אחותי למסע הנפלא הזה שלך, את אישה מקסימה, מדריכה לתפארת, ואישיות סוחפת!!!!

שה' יברך אותך בכל רצונות ליבך ושוב תודה, תודה, תודה❤️❤️❤️❤️

אחד הטיולים המרתקים ביותר שיש אווירה טובה בתי מלונות מהטובים ביותר והכי חשוב בנות מהממות ומדריכה שלא מפסיקה לדאוג שהכל יתקתק ממליצה בחום.

חזרתי לפני 5 ימים מטיול מופלא בגאורגיה עם ציפי, זו היתה בחירה הכי טובה שעשיתי בשנים האחרונות, הטיול היה מקסים, היתה חשיבה והשקעה, מלונות ברמה פגזית, אוכל אין מילים כמה פינוק ונתינה, ציפי רגישה, מקסימה ומכילה ממליצה בחום אני כבר מצטרפת לטיול הבא.